Lördags mys ?!

Ligger här i min soffa iförd min ziperall och hatar världen en aning idag. Två dagar denna vecka har jag blivit väckt av vår hemska grannes musik!! I onsdags började han spela strax efter 10 och jag hade jobbat kväll och somnat först vid 3-4. Ska tydligen skrikit ut att jag skulle repa sönder hans bil med sten pga frustration. Idag började han spela strax innan 9!!!! Jag va sjukt trött och lyckade halvsova i alla fall 10-20 min innan jag blev riktigt irriterad. Så jag klev upp och gjorde va vem som helst hade gjort... Hämnas! Björn rosenström på högsta volym, han sänkte. Efter 20 min gav han upp (fattade budskapet). Hör fortfarande dunka dunka men de är inte alls lika högt!

Ska kanske erkänna att jag har onda planer angående morgon veckan som kommer. Men vill inte jävlas med alla andra så får nog komma på nått bättre! Är ju inte jätte ond av mig, men när jag blir väckt av musik som jag inte gillar när jag vet att jag har sovmorgon och har en djävul i ryggen går de döda första bästa !!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!