11 september

Idag är det 24 år sedan.. aah neeee nu tror ni jag förlorat förståndet !
Inte World Trade Center förstås, det är ju 11 år sedan. Fatta, det känns som om det var nyss! Kom ihåg när våra lärare kallade in alla i Aulan för en tyst minut.

Det jag ville inflika med var att det är 24 år sedan jag döptes idag/igår beroende på vilken sida av dygnet man väljer att se det på :)

För övrigt är "Remember me" en riktigt bra och tänkvärd film för den som inte redan sett den. Ni kommer förstå när ni når slutet :)
_______________________
Sen kan jag inflika med att jag har skaffat en ny blogg. Vad den heter kommer ni att få veta efter nyår (troligtvis). Anledningarna är många men den största är att det skrivs om saker från nu:et som jag vill hålla i låg profil + några hemlisar. Bloggen är dessutom låst för tillfället så det går inte att komma in även om man så hittar den !

Det är inget hemskt och inte något världsomfattande, ni kommer kunna läsa där i efterhand sedan när den publiceras och då kommer ni förstå allt.

Puss på er :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!