Julhelgen

Sitter och tittar igenom lite bilder från julhelgen.
Känns som att jag måste lära mig Photoshop på nytt nu när de krånglat så.
Här har ni i alla fall en enkelt redigerad bild på min kära syster (Alma).

I morgon far vi med bil upp till Sälen. Spännade.
Känner lite smått ångest faktiskt om jag ska vara 100% ärlig. Livrädd rent av. Har försökt att inte alls tänka på allt som kan komma hända när vi är där. Om de är något som ska hända så hoppas jag att de är att jag far rakt in i ett träd med ryggen före och knäcker den på mitten (gissningsvis så har förlamade inte någon smärta).
Men vi hoppas väl att inget händer?! :)
Ska försöka blogga såååå mkt det bara går för eran skull ;)


Postat av: mia

de kommer nog gå fint :)

Ha roligt! oroa dig inte, man vet aldrig om något händer men ingen större mening med att oroa sig. Njut av resan och bara ha roligt och om det mot förmodan skulle hända något så får man ta de då. Men ja tror de kommer gå så bra så :)) <3

2012-01-18 @ 19:33:32

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!