đŸ”„PainđŸ”„đŸ’†

Ligger hÀr i soffan och mÄr skit. Gick till lÀkaren för ryggen idag med och de enda han kunde sÀga va att jag inte har en ryggskada utan en muskel skada. Men han kunde ÀndÄ sÀga att min rygg va stel och orörlig. Men att de skulle va pga musklerna. Att stretscha Àr de enda jag behöver göra. Jag tvivlar. Jag trÀnar regelbundet och stretchar lika sÄ. FÄr vÀl se om mina tre nya kompisar kan hjÀlpa mig.
SmÀrtstillande, muskelavslappnande och Alvedon, hoppas de hjÀlper men jag tvivlar.



Postat av: Alma

Tycker fortfarande du ska söka dig till en rehabiliteringsklinik eller sjukgymnast. Dem vet mer Àn lÀkare i det lÀget..



SmÀrtstillande tycker jag för övrigt Àr lurendrejeri, för om du har en skada borde det bli vÀrre om du "döljer" smÀrtan. För det blir ju inte bÀttre utan lindrat.

2012-04-05 @ 09:57:28
URL: http://svartlistad.webblogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihÄg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign pÄ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!