JAG LEVER :D

|| Alla bilder är tagna med Canon G12 ||


.. För den som undra då ! ;)
Har haft mycket annat för mig bara. Tex. igår så var jag i Götelabörg med min vän Simon. Riktigt trevligt. Vi åkte för att köpa bil åt honom. När han provkörde bilen stod jag kvar på parkeringen och tog dessa höstiga bilder! Även om jag inte lägger upp många bilder här så har jag 1.000 -tals sådana häringa bilder på lager !


I Onsdags la jag extrema pengar på en hårbehandling! Satt 4 timmar i frisörstolen !! Snacka om att jag hade värk i ryggen efteråt (fortfarande). Men hoppas håret blir fint ! Det är en keratin behandling för att håret ska "åretställas" till sitt normala efter hårfärgning och dagligt slitage. Detta skulle göra så att håret blir lättare att underhålla, klarar mer slitage och ska inte behöva klippas på 3-6 månader om jag sköter de rätt nu ! Kostar lite pengar men ska vara riktigt bra har jag hört så jag testar ! Återkommer med en hårbild inom en kort framtid !


Postat av: Maaria

Älska bilderna, speciellt den sista!! Riktigt najs! :)

Och tack för idag det var meganajs <3

2011-10-01 @ 00:29:00
Postat av: Jan Östberg

Hej! Jag kom in på din sida när jag googlade på G12. Vilka fantastiskt fina bilder du har på höstlövet! Jag har precis köpt en G12 så nu ska jag ut och testskjuta med den! Gå gärna in och titta på min sida! www.ostbergs.net

Mvh

Janne

2012-01-24 @ 16:51:20
URL: http://www.ostbergs.net

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!