Familj

Jag/Elin/Ella Pappa/Anders Syster/Alma
Fotograf; Samuel

Detta är min familj :) Inte stor men full av kärlek. Jag har inte gjort någon "grov" redigering på bilderna, mest bara för att jag blir så frustrerad när jag gör fel och jag orkar inte sitta och stressa ihop ett halvdant resultat så här i veckan mellan jobb och sömn.




I onsdags kväll när jag kom hem btw, så stod våran ytterdörr öppen. Samuel var iväg med sin bror och kom hem efter mig (jag kom hem 00:07) . Trodde först Samuel drev med mig och att han gömde sig i lägenheten, men hittade honom inte så ringde. Han svarade och satt fortfarande i bilen med sin bror. Snacka om att bli livrädd. Vet fortfarande inte vad som hänt men de va verkligen inte skoj!!!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!