Trettonde i Sjunde Tvåtusen Elva

Idag är en typisk jobbdag när man bara vill komma hem så fort de bara går, lägga sig på soffan och dra filten över huvudet.


Har en sak jag ser fram emot att göra idag som jag ska pilla med. Kanske eventuellt tråkdiska också men det får bli ett senare tänk hehe. Nä, allvarligt talat så har jag haft lite av ett "tradera" beroende som Samuel så fint kallar det. Först köpte jag mitt Zumba, sen ett värmebälte till ryggen (funkar sådär och bränner, ger ev. bränskador) och nu detta (!?!?). Vad det är jag skaffat till mig är det nog bara 2 ytterligare personer som vet ! Men ikväll/i morgon så kommer ni också att veta.


Ska även innom kort framtid testa mig på ett expriment i motljus som jag läste på en av mina favorit sidor här nyligen !! Ska bli så skoj!!! Har aldrig haft de lätt att fota i motljus, men det blir så fina bilder och jag vill verkligen lära mig detta. Så tack goooo goooa jönköpings piga för att du publicerat detta!!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!