Födelsedagsfirande

Hemma hos syster yster på lite 21 års firande. Blev god middag som Alma lagat och lite fika som satt fint i kistan ;) Trevligt att träffa familjen så där för att bara umgås tillsammans.



När vi åkte hem fick vi erbjudande om bowling på kvällskvisten tillsammans med ett par bekanta. Vi hade riktigt skoj, jag slog flera strikes och spärrar (så länge jag konsentrerade mig vill säga haha). Ledde stort över alla tills en mupp gick om mig på slutet, kan inte varit många poäng dock !

Kvällen blev kanonish! Levde loppan och min kära Molly (bara för att va snäll) med Krister! De har bara varit hemma en vecka så de va på tiden att de följde med. För bruna, fina Molly♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!