Damt damt daaaaa...

TA DA!
Har skaffat mig en Canon :O

Varför ??! Jag är väl "en Nikon"?! Anledningen till detta är ganska enkelt. Jag har kollat lääääänge (1 år!? cirkus?!) efter en bra kompakt kamera och har kollat länge på vilka som sägs vara bäst, vad tester visar och rekat lite själv i kvalité listorna på nätet. Kom fram till att Canon´s mer avancerade kompaktkameror är mer utvecklade är Nikons avancerade kameror är.

Jag har inte något emot Canon, har ägt en Canon tidigare och har tagit väldigt många bra bilder med den (innan den blev stulen). Vrakade ett år senare efter en kamera jag ville ha och det blev min D80, efter de har det "bara" blivit en kamera till och det är min nuvarande D300s som jag är ruskigt nöjd med!

Vad tycker ni ?!
Nu kommer det garanterat komma upp fler bilder här. Enkelt, snabbt och kvalitée !



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!