Träning


Det blev aldrig någon träning igår, istället blev det verkstad och medhäng till sandaredssjön. Så får ta igen det idag.



Det med sandaredssjön gjorde mig väldigt obekväm helt ärligt. Jag gillade de inte alls. Bara tanken på att querido skulle gå igenom isen var inte speciellt underhållande. Hade koll på vart han åkte hela tiden om det skulle hända något (inte för att jag visste vad jag skulle gjort om han gick genom).

Han åkte i i en vik där jag inte kunde se han och jag blev aningen rädd när han inte kom fram igen. Kändes som att det tog en kvart och jag trodde jag skulle dö! Men han kom fram igen ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!