Spontant är bäst!

Gårdagen började sisådär kul med lite träning, tapetsering och för min del bloggdessign ;) De kändes som en sån där dag man ville göra något annat på men hade annat för sig. Tillslut satt både samuel och jag i soffan och bara blank stirrade, så vi gjorde ett ryck.

Vi klädde på oss lite mer normala kläder (jag gick omkring i bara linne höhö :D ) och satte oss i bilen. Vi åkte till kinna, för ursprungligen skulle denna dagen spenderats tillsammans med vår vän Simon men han hade inte hört av sig och han hade sin mobil avstängd hela dagen (han hade fastnat utanför kungsbacka dagen innan). Han var som sagt fast i kungsbacka och när vi plinga på hans dörr va han inte hemma.

Vi satte oss i bilen igen och den ledde oss hela vägen till Samuels syster. De va faktiskt riktigt trevligt att se en gnista i hennes ögon (som samuel uttryckte sig så fint :) ). Hon var som förbytt. En början på en väg mot bättre mående! Vi har ju typ inte träffats på över ett halvår skulle jag tro (om man inte räknar de 2timmarna på kalla liseberg), så för oss var de som nästan två helt olika personer!

Samuel och hon prata på som aldrig förr och de va så härligt att se♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!