Sjukling

Ligger hemma med min kopp te, alvedon och strepslis! Halsen börjar äntligen att kännas normal igen, men det är lång väg kvar. Men det är helt okej att svälja nu i alla fall, men de sa jag igår också då de genast blev sämre igen haha. Det är ändå ganska kul att se hur denna smitta urartar sig. Väldigt många i min närhet har samma symptom just nu och de verkar gå fort.

Men en sak gör mej skade glad hahah. Innan jag blev sjuk var jag hos tandläkaren.. hahahahahahahah. Aaah. Där fick hon för att hon skapa sönder mina tänder ;)

Dock kan jag smittat en bunt oskyldiga människor. Mitt tips till er är; VILA och sov mycket. Prata inte för mycket, jag inbillar mig att de irriterar svullnaden i halsen! Alvedon is the shit, te och åter te! Vätska är ett måste. Halsen kommer klia och du kommer vilja göra "mans-hostningar", try not to! Har du väl börjat hosta så kommer du aldrig sluta, halstabletter.


Det värsta denna helgen har ändå inte varit att ha varit sjuk, de har varit mysigt att ligga nerkurad i soffan hela helgen med Samuel. De som varit värst är att jag hade värsta fotosjukan i fredags innan sjukdommen tog överhanden!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!