Hosta

HATAR att vara sjuk!!! Det är så grymt tråkigt att bara sitta inne hela tiden! Roar mig med de tråkigaste programmen på tv för jag orkar verkligen inte konsentrera mig så länge som en film. Hade jag inte haft svår hosta och feber i natt hade jag nästan känt mig okej idag, sov inte alls mycket och när jag väl vaknade var klockan 9. Detta är väldigt tidigt för någon som är helt matt och har varit uppe 7 gånger under en natt för att vanka bort hostan!

Hade planerat att ta detta som en recovery day och bli super frisk så jag skulle orka gå till jobbet i morgon. Får se hur denna dagen urartar sig men jag känner mig ren praktiskt bättre, har fortfarande svårt att svälja och huvudet känns tungt (har ännu inte tagit någon alvedon idag) men de kan forfarande bli bättre ;) Men sover jag lika illa inatt lär de inte bli något jobb i morgon, de är en sak som är säker!

... I want out of this lägenhet.. :(


(kan tillägga att alla inlägg jag gör tar ganska lång tid hahaha, måste ställa ifrån mig datorn lång stunder och bara lägga mig på soffan en stund för att sen orka skriva vidare :P)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!