Me My Self And I

Sitter och skakar som tusan! *fryser*
Har mycket att tänka på dagar som dessa. Bland annat avsaknaden av julklappar. Har typ .. 2 !? Ingen av dom är inslagen och vet inte riktigt vad övrigt som skall inhandlas! Sen har jag sjuuuuka problem så här nära jul.. JAG HAR TAPPAT MITT KONTOKORT!!! Dumma dumma dumma ELIN!! >.< Även mitt citygross kort är borta! Men de spelar kvitta! Ska gå och be om ett nytt och be de spärra de andra, men kontokortet är skit att jag tappat! Ofta är det jag som handlar när vi behöver saker. Det är jag som har tid att gå till affären direkt innan eller efter jobbet. Samuel slutar ju ofta i ruschen eller när allt är stängt!

I morgon kommer förmodligen en man som ska fixa med vårat telejack. INTE sugen! Är även veckomöte. Så behöver typ 3 liter cola för att klara dagen, men kan inte inköpa någon !!! Knasbas!!
Någon som råkat hitta mitt kort? Vet vart jag kan ha gjort av det?! VILL HA DE NU! :(
Dock är det spärrat så kan ändå inte använda det. Så har jag även beställt ett nytt kort. Ett med foto på igen. Denna gången valde jag att vara ego med en egobild! ;) Har ni otur kommer jag visa den!
Behövde prata lite med er idag ser jag ;)
Önskar jag kunde be min syster komma över på en varm kopp oboy/kaffe (?!!?) och bara prata systrar imellan. Kanske muta med nutella så kanske hon kommer?! Nä? Inte?! Jooo! :)
Har en stor saknad av Jönköping de här dagarna.. ♥


Postat av: Alma

Ich don't eat nutella längre. Ich will ha en ponnie innan ich vill komma någonstans! :D



Jag har ett kontokort, du kan få låna det?

2011-12-15 @ 10:32:55
URL: http://svartlistad.webblogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!