Hands ♥

Sitter just nu och redigerar lite bilder från helgen när jag och Samuel hälsade på Krister och Malin! Jag är ju ganska ny inom att fotografera andra så är väl inte direkt bäst på att dirigera, men jag tror det kommer :) Som tur är så har både Malin och Krister öga för fotografering så det hjälper, samtidigt som man blir extra nervös hehe!

Får se hur det går. Har typ sabbat allt genom att (vet inte hur detta gick till :( .. ) konvertera alla blider till JPEG utan att veta det och när jag sedan var klar med överföringen till datorn raderat orginalen från minneskortet :'( SNYFT!!!  Har kanske även skaffat mig något nytt offer ;)


Postat av: Mia

Shit, vilken vacker bild!!

2011-12-13 @ 19:23:58

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!