Varit hos naprapaten

Gick mitt första besök hos naprapaten idag. Läskigt :O Jag har våndat över detta i en veckas tid, jag har både längtat och skakat av räddsla. Åkte så jag skulle komma en stund innan det va min tur, problemet var att jag upptäkte att jag glömt mitt kort hemma så var tvungen att stressa hem och hämta de, pinsamt.. Men det gick bra och jag fick en ordentlig behandlig utan stress.


Så nu har jag upplevt massage, akupunktur och kotknäckning på en och samma dag. Jag kan ju säga som så att jag inte blev speciellt förvarnad på något (vilket förmodligen var väldigt bra) och när han skulle göra akupunkturen visste jag för de första inte vad han hämtat och för de andra inte vad han gjorde förrän han satt första haha.. SCARY!! Sen hade han mage och säga att de satt 4cm djupt :O  Som tur va så kunde jag inte se något och kände inte speciellt mycket :P


Nästa besök är på torsdag :)


Han verkar duktig :) När jag är klar med min behandling och om jag känner någon förbättring så kommer jag att berätta vem han är och vart han finns :P Men än så länge är de hemligt för både hans och min skull ;) Om de blir bra kommer Samuel vara en av de jag kommer tvinga dit ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!