ElPhoto.se

Nu är jag lite trött på skiten :P
Suttit i över en vecka och försökt få hemsidan att bli så som jag gjort den i programmet på datorn. Men nääää  då ! Den ska j*vlas och inte alls bli så som jag vill att den ska se ut!!!!! *arg*

Ska ge de ett försök till sen måste jag seriöst leta upp någon som vill rätta till den åt mig! Kanske göra ett lyft på den också?! Har en tjej i åtanke men jag vet inte helt om jag vill betala för att få ordning på den när de förmodligen är något enkelt som är fel >.<

Irritation... helt enkelt.

Har inte skrivit så mycket det sista. Har haft annat för mig helt enkelt !
Satt i fredags förra veckan med våra semesterbilder. Gick igenom alla. Och eftersom jag envisas att fota i raw för att få bästa slutresultat så måste jag också fixa färgerna i alla bilderna för att de inte ska vara "grå". Mer än 3-4 timmar. Min hand såg ut som en kråkfot och mina ögon va stora som hus haha. Samuel försökte prata med mig men han lyckades inte så bra :P

Sen har vi ju lagt golv med. Kom på den briljanta ideen att vi ska göra en grej varje helg nu tills lägenheten är klar. Så förra helgen va de golvet i hallen. Denna helgen kommer de bli riva tapet och sätta upp ny där de inte blev bra sist. Veckan efter de kommer vi att sätta upp lister i taket osv.

Någon timma per helg tycker jag att det är värt för att få de bra! :)


Har varit småförkyld hela veckan utöver detta. Inte jätte kul. Men har inte varit lika illa däran som Samuel. Men sen tar jag ju Kan Jang och dricker mycket te ;) Så blir de när man är enveten. Hade en grym migränn som inte ville ge sig i måndags dessutom. Lättade lite mot kvälls slutet dock. Har ju min man som finns till hands för mig när ja inte mår bra ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!