Sessan

 



Eller Gandhi som många känner henne som :)
Våran lilla Sessa! Så underbar är hon, hittar lådan varje gång och sover i sängen brevid, på eller nära oss. Hon är verkligen en dröm! Just nu är hon dock lite ledsen på mig för att jag suttit vid min mac så länge. Det är inte lika roligt att ligga i knät när jag faktiskt gör något. Helst ska jag ligga död i soffan med henne på min axel eller mage så hon när hon känner för det kan äta upp mina händer.
 
Sen ska jag avslöja en sak... Alla.. verkligen ALLA tror att min sambo hatar katter.. ni skulle se han nu. INGET är roligare än våran lilla kisse haha. Han sa det så sent som igår att han leker med henne minst 10 minuter varje morgon innan han går till jobbet ♥ Jag som faktiskt trodde han skulle rå ogilla att ha katt har verkligen bevisat den totala motsattsen. Han är nog allt min lilla mjukis :)
 
Hälsning från sessan som leker med mina fingrar samtidigt som jag skriver :
3gfbg

 elphoto.blogg.se/mysecrets



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!