En vanlig söndag

Som alla andra söndagar så har man måndags ångest. Men min är inte så illa med tanke på att jag jobbar kväll och ändå får lite sovmorgon denna vecka, något som är väl uppskattat. Utöver detta har vi hälsat på jocke och jeanette med puppisarna idag igen, helt otroligt söta!

Vi ska boka semester nästa vecka, detta till julen som kommer. Ska bli riktigt nice. Vi missar svensk jul och nyår men tror nog de går lösa kanske veckan innan vi åker?! + att Skype är billigt i och bra från utlandet, 15:- eller något oavsett hur länge man ringer eller om de e videosamtal eller ej !

Just nu ska vi virka klart mitt hår sen ska jag slänga i färg. Visst har jag världens underbaraste kille ❤




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!