GK behandling

Nikita hair kör kampanj just nu på sin speciella hårbehandling för att få finare och mjukare hår så jag lurade med mig min syster dit idag. Tror vi båda va väldigt nöjda med resultatet men syster min va väl mindre nöjd när Infon om att inte varken vatten eller uppsättning av håret va ok i 2dygn, detta för att de kan skapa veck eller påverka behandlingen negativt. Men vill man vara fin så får man lida pin :)

Nu ska jag försöka sova, har försökt med de sedan jag kom hem men de har gått sisådär bra. Mått kasst och känt mig dålig pga vad jag tror är min medicin idag.

Sov gott allesamman !
Puss :-*

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!