De senaste

Sjukhus besök i måndags och tisdags.
Varför?
Jag har haft sjukligt ont i min mage de sista och det visade sig att jag hade en infektion. Vart vet läkarna inte, men de gissade blindtarmen pga vart jag har ont. De kan inte veta för de kunde inte se något på ultraljuden.
Har varit med om denna smärta två gånger tidigare, en gång när jag fortfarande bodde hemma och en gång när jag bodde i min stuga. Båda gångerna så förvann smärtan sakta, samma som denna gång.
Får väl se när de händer nästa gång ;)
Pappa sa nått om att "bara" ta bort den... PUH!


(bild på farfar från midsommar)


Postat av: Anonym

Hoppas de inte är nått allvarligt! Kram

2012-07-12 @ 11:05:49

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!