Midsommar

Helgen har varit hur góo som helst. Träffat massa människor som jag tycker om och haft ruskigt skoj!
I fredags var det fest hos underbaraste Malin och Krister och igår grillkväll hos min käre far. Vet inte exakt vilka bilder jag får och inte får lägga ut här så det får helt enkelt bli en kladdig jodgubbståta från igår ;)
Vill tacka alla nära och kära för deras medverkan i en bra helg och i morgon börjar jag knega igen.. :)

Har en ångest känsla i kroppen.. eller kanske mer djup sorg?!
Endel saker får en verkligen att undra och man är inte alltid lika säker på att allt kommer bli så bra som man vill. Jag vet bara inte vart jag ska ta vägen.. Vill helst av allt bara förvinna... Sen att man hör det, nästan dagligen från olika håll gör inte saken mer uthärdlig. Men gårdagen startade en ganska djup känsla i min kropp som jag bara vill bli av med.. Önskar ibland att de inte va så jag ville.. att jag bara inte ville. Men jag vill.. vi vill.. redan igår.


Postat av: Mia

Härligt med en trevlig midsommar :) De hade jag med! Vi får ses snart, men nu ska ja börja min praktik imorgn så kmr inte ha så mkt tid :(



vad det än är så ordnar de sig nog, allt blir bra i slutändan <3 kramis!

2012-06-24 @ 19:03:14

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!