Aga, ja eller nej?!?

Läste precis [detta] inlägget från en bekant i Jönköping.
Vill gärna se er reaktion om ni orkar läsa allt.

Handlar om Sara, hennes två småflickor (den yngsta näms speciellt i detta inlägg) och hennes nya pojk.
Det är jobbigt att vara småbarnsförälder och Sara är öppen med mycket som händer i hennes och Jonny´s liv. Detta gör att andra vill komma med tips och råd på hur hon ska hantera olika situationer.

Jag fick väldigt starka känslor när jag läste just detta inlägget och rekomenderar er att läsa.


Postat av: Alma

Jag hoppas för mitt liv att kvinnan i kommentaren anses vara mentalt störd.

2011-11-11 @ 10:53:15
URL: http://svartlistad.webblogg.se/
Postat av: Maria

Ännu en människa utan förstånd... Tyvärr blir man ju inte ens förvänad längre, att människor kan tänka så. Sjukt är det.

2011-11-12 @ 00:04:24

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!