Detta hände för 1 år sedan



Vet inte om ni ser vilka personerna är på bilden. Men jag tror att något magiskt startades den dagen, även om det varit motgångar och hinder på vägen. I helgen såg jag magi som jag aldrig sett förut ♥




För ett år sedan träffa jag denna damen :) .. (Det är ganska irriterande just nu för Amir sitter och läser allt jag skiver högt hahah. >.< Amir är en åsna hälsar han ;)  ) Kommer ihåg vårt första möte så väl. Jag kom hem till Sara och där satt hon i soffan nerkurad under lager av filtar och kläder :D :P Andra mötet med denna góoa tjej var när jag var på lassarettet i skene haha. Mindre roliga omständigheter kanske, men kul var det  :D

Saknar dig ofta ♥



Postat av: Mia

Ja det var ett tag sen vi träffades nu.. :P

Men ja e glad att vi gjorde det<3

Saknar dig med<3

2011-03-08 @ 17:59:23
URL: http://maryhline.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!