Ett brev i posten

Fick ett brev i brevlådan idag som jag väntat på. De är från Ö-vik och det är inte något för till mig ;) (eller aah :P när man beställer saker kan man ju inte låta bli att beställa något till sig själv haha) Det är till någon helt annan eg! Jag hoppas h*n kommer bli glad :D  Meeeeen sen är de ju jag som ska fixa de hela så de kanske kan bli ren pannkaka men de kan nog också bli bra! (ska väl dock också klämma in att jag glömde beställa vissa saker som för att jag över huvudtaget kan få ihop detta haha, så vi får väl se hur de går)

AAAHH :D haha önska mig lycka till ;)
(Mulle, allt är ditt fel !!! :P )



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!