00:03

Okej. Irroniskt nog har jag blivit frisk idag, om man bortser från att jag har en förkylning i ögat (hade ingen aning om att de kunde ske, men de e  praktiskt taget ett irriterat öga) och att något (gissningsvis Alvedon) har satt sig stadigt fast i halsen. Kan det bli bättre än så :P
Ringde 1177 och frågade lite försiktigt om de fanns något jag kunde göra, men de enda hon kunde rekommendera va att tugga knäckebröd och svälja med en hand på var sida om halsen. Detta har vad jag tycker gjort saken värre hahah.. aah.. Känns delvis som att de flyttat sig och delvis inte, de känns som att de sitter ännu mer fast nu än va de gjorde för någon timma sedan och när jag hostar "skorrar" ("aahch hch hch") inte struphuvudet längre utan de är nu mera bara "ahu hu hu hu". Känns lite som den gången jag lyckades inhalera en knippa i plast när jag va liten. Satt och blåste "spärren" fram och tillbaka en lång stund, sen sög jag in för hårt och fick den i halsen vilket gjorde att jag inte kunde andas men mamma var snabb :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!