Fixed

Här sitter jag hemma en söndags morgon sliten !
Var på nattbio med en vän och Samuel igår. Helt okej film. Men jag har börjat tycka att dagens filmer är slarvigt gjorda. Är det bara jag som är kräsen? Är det bara jag som vill ha mer detaljer och mer överraskningar? Kanske :)
Men det är nog sådan jag är. Jag kan nästan alltid lista ut slutet innan spänningen äns börjat.

Idag ska jag slappa ! Samuel pratade något om att hälsa på Jocke och Jeanette ♥ Det var ett tag sedan så det är väl på tiden ! Ska lämna tillbaka hans objektiv och berätta om Tamrons kameraservis. Har nämligen skickat in ett objektiv dit nu. Hoppas de kommer gå bra med min lilla bäbis! Känns som att man skickar iväg sin arm och man känner sig helt naken och sårbar! Hoppas de ringer tidigt i veckan så jag vet hur det går! Jocke hade också ett tamron objektiv som va trasigt men inte värt att lägga tusenlappar på, så får väl se hur billigt/dyrt detta kan bli! Har väl intalat mig själv att jag inte ska lägga mer än 1.000 för då är de bättre att köpa ett nytt. Men de är min bäbis ♥


Postat av: Mia

Häftig bild! HAha e de jag? ;P



sv: Tack för de fina citaten fina elin <3

2011-12-04 @ 12:02:04
Postat av: Mia

sv: Så bra då e ja inte helt blind iaf ;)

JA de blev den allt! :))

2011-12-04 @ 14:29:17

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!