Slotsskogen



Lite fler bilder från helgen :) Vi åkte nämligen till Göteborg och slotsskogen också ! Vi var där ett par timmar och vi två tjejer sprang som tokiga med mina kameror :P haha. Knappt så stackars Samuel hängde med vid vissa tillfällen ;) Sen fick syskonen endel ensam tid också när jag fastnade på vissa ställen.
Det var en riktigit mysig helg och jag hoppas på att kommande helg blir minst lika underbar!!! :D (Hoppas nämligen på grillväder då alla på mitt jobb redan haft sina första grillkvällar :O, avis!) Jag hoppas på mer grönska och mer sol !! :D Annars drar jag till Varberg över helgen haha :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!