Fast and furious



Här är tre bilder från mässan förra helgen :) Det är bilarna från riktiga filmen "fast and furious". Det fanns jätte många fina bilar, men jag hade av någon anledning helt fel objektiv med mig (Nikkor 50mm f/1,8) så jag hade väldigt få chanser att ta bra bilder. Jag vet inte alls vad jag tänkte... Blev jätte ledsen på mig själv när jag insåg vad jag gjort :(


För att prata om objektiv så är jag gryyyyyyyyyymt sugen på ett nytt, ett normalzooms. Helst av allt vill jag ha Nikkor AF 24-70/2.8G ED AF-S meeeen som  ni ser så är de lite dyrt :P haha. Ha begäret är ganska stort! Blir väl tragiskt nog ett Sigma eller Tameron istället >.< Men de är bra också, bara inte förstahandsvalet :P



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!