Yay! Not..

Igår va en sämpi dag rent ut sagt. Men idag är en ny dag där jag kan ta nya tag! Ikväll blir det bio i Gbg, Samuel som valt film denna gång. Jag hade inte direkt valt denna med tanke på trailern. Cronical eller något sådant. Massa övernaturliga krafter och enligt min uppfattning verkar den inte ha någon direkt handling utöver de. Men som många andra gånger så kan jag ha fel denna gång med.

Nu ska jag ta mina nyfunna vänner, lägga mig på soffan och slö glo på dumböken en stun innan VC ringer. Blä för att behöva ta tag i saker. Kan de liksom inte finnas saker i livet där man bara kan sätta sin tumme på en platta och därefter läser den av allt som händer i kroppen så man slipper förklara och slipper se folks tomma blickar?!?




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!