Barn på is

Samuel påminde mig om att blogga, om det var idag eller igår!? Så det kanske var på tiden. Har eg massa oredigerade bilder och väldigt många planerade bilder. Har köpt endel saker som jag vill visa. Men det är så mycket som jag vill just nu så några saker får lov att vänta.
Här har ni i alla fall några bilder på tvillingarna Malin och Linus. Riktiga linslusar. Dessa syskon är väldigt blyga av sig och om man inte träffas allt för ofta så gömmer de sig väldigt gärna bakom Mamma. Men så fort jag visar min kamera blir de nyfikna och börjar våga prata med mig, sen släpper de mig inte och vill bara leka med min kamera. Skulle du våga låna ut de dyraste du har till en 5åring utan att hålla uppsikt på det ;) ?
Man blir i alla fall inte nådigt sugen på en liten när man ser Gabriell, den yngsta, vandra runt. Han har börjat prata med rena meningar och busa mycket med de andra barnen mycket mera nu. Simon, den älsta, håller ihop med Mimo och Misse, meka bilar är mycket roligare än att leka med kottar och pinnar ;)
Nä nu ska jag ta tag i mitt liv (dvs. lägga mig i sängen och kolla på TBBT tills jag somnar).
Puss på er !
(I morgon kommer Mia, YEAH!)


Postat av: Miia

Härliga bilder! Barn är ju så underbara :D

2012-02-20 @ 16:41:17

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!