Dags att kassera??!

Kvaliten på mitt gamla kittobjektiv är sjukt kass haha.
Till saken.
Det har gått över 1 veckan sedan ja uppdaterade sist. Har helt enkelt haft annat att göra. Varit mycket på nya avdelningen och när jag inte varit på jobbet har jag försökt att inte göra ett piss mer än de jag känt för. Börjar trivas okej förövrigt. Saknar mina små ekorrar i grottan dock.

Bilden ovan ska i alla fall föreställa min nya kokbok. Det är en nyttobok, som ni kanske ser :) Helt okej resept i faktiskt ! Massa grönt, massa goda såser och kött ♥  Lagade bland annat en måltid till mina vänner som kom förbi här i fredags, var väldigt uppskattat av alla :)

Nu ska jag ta en huvudvärkstablett (om vi har någon) sen ska jag äta upp mina två sista bitar apelsin och sen ut och springa lite senare! Nytto livet ska fortsätta här :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!