Två frågor

1 - Hur länge har du bloggat?

Jag har bloggat väldigt länge. Började nog blogga precis innan det börjarde bli populärt. Min blogg hette då Ellathetiger.blogg.se och där skrev jag allt. Hur jag mådde, vad jag gjort och allmäna saker. Min blogg fanns då mest för att jag skulle ha någonstans att ventilera mig. Kunna berätta hur jag kände och tänkte utan att behöva belasta någon som faktiskt inte ville veta. 

I början var det inte en blogg jag skyltade med. Var det någon som frågade så berättade jag men annars var den inte så synlig. Min syster och min dåvarande pojkvän var väl de som tittade in då och då. Uppdaterade inte regelbundet. Oftast bara när jag mådde riktigt kast, eller när jag faktiskt gjort något jag tyckte var riktigt roligt :)

2 - Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga?


Min bild av bloggar var inte så stor hahahah.. De enda som jag visste var att de var som en nät-dagbok typ :p Jag var faktiskt lite skeptiskt precis när bloggar började synas och tyckte inte alls det var en bra idée hö hö. Men sen började jag inse att nätet är stort och lilla jag kan nog inte synas så mycket :P Jag läste inte bloggar på den tiden, bara skrev själv. Det är först nu på senare år jag börjat läsa andras :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!