Hoppa ut genom ett flygplan




Allt fler börjar märka på min FB att min käre man hoppat tandemhopp. Min far var den senaste som märkte det, måste då erkänna att det var lite pinsamt att inse att jag missat att berätta den lilla detaljen hehe. 

För er som inte viste om detta så kan jag dra storyn i korta drag. Samuel fick en dum ide, delade med sig av dum ide till sin bror, dum ide blev planer, planer blev bokningar och senare blev allt verklighet. Detta var den för mig jobbigaste dagen i mitt liv. Det var inte alls längesedan vi var med i bilolyckan och jag hade inte alls hunnit bearbeta det, så tanken på att den största kärleken i mitt liv skulle hoppa ut ur ett flygplan var väldigt jobbig. Samuel var inte alls nervös, han var mest pepp ♥ 
Han var så peppad att när de väl blev deras tur att hoppa så glömde han tid och rum :P Jag stod sjukt nervös där nere på marken och tittade typ hela tiden upp mot himlen för att se dom komma farandes. Det tog jätte lång tid men när de väl kom då gick det riktigt fort. 

Direkt efter hoppet var det prat om att ta en kurs men känns som att i alla fall Samuel fått de ur sitt system :) Vilket jag är glad för haha. Ogillar höjder :P Att hoppa från ett flygplan känns för mig helt omännskligt haha!!  

Men det var en kul dag. Samuel och jag åkte vrålåk och rockade hela vägen till strömstad haha :D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!