Frukost



Det har varit svårt för mig att äta frukost nästan hela mitt liv. När jag va jätte liten kunde ju pappa, mamma, farmor och mormor tvinga ner mat i min hals. Men ju äldre man blev ju svårare har de varit för dessa trevliga människor att tvinga ner saker i min hals. 

MEN när jag blev tillsammans med Samuel blev de lite jobbigare att bara dricka en kopp oboy på morgonen :P ♥ Han är ganska noga med de där med mat. Vissa dagar kan jag blå vägra att äta och köra på min kopp oboy, men oftast är de han som vinner. De är dock tack vare han jag börjat få en hälsosam syn på mat ♥  Han vill mitt bästa och jag har lärt mig att äta frukost tack vare honom. Vissa dagar kan de dock ta tid innan jag får ner allt :P Igår tex. tror jag de tog lite mer än en timma att äta en skål med flingor och dricka mitt te :p



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!