Åtta saker som jag ser fram mot

     

Jag ser jätte mycket fram emot den 2 April ♥
(varför får ni veta detta datum)


Jag ser fram emot sommaren som kommer och allt som kommer därtill.


En till sak är den dagen jag får en inkomst på mitt företag
(Just nu har jag inte någon F-skattesedel och mitt företag är vilande)


Jag ser fram emot helgen som kommer!!
Ska träffa min underbara vän Lise och ev. min kära syster ♥


Den dagen då vår lägenhet är är färdigt!!
Lister och golv kvar + inredning


Deklarationen :D
Får nog ett fint bidrag därifrån, smygkollat och de ser bra ut ska bara plussa in bensin på detta så blir de nog en fin fin sommar ska ni se :)


SEMESTERN!!!
Ska ha en riktigt fin semester med 2 veckor ledigt varav en vecka är en RESA :D


Sist men inte minst längrat jag tills "allt är över" på riktigt :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!