Ny design på G

Har snurrat runt lite på nätet de sista dagarna i hopp om att hitta en lite ljusare design nu när sommaren är här och allt. IDAG hittade jag den jag vill ha!!!!!!! :D Trodde jag hade en okej igår men snurrade lite till idag och hittade den perfekta. Så har pillat lite med den idag och ska pilla lite mer med den när jag hinner och känner för det.

Denna helgen är det midsommar och jag vet inte riktigt vad som händer helt och hållet. Jag vet att jag ska till sjöbo i morgon. När var och hur är jag inte helt säker på. Men de blir lite så när det är en snurrig finsk inblandad! Ska även träffa några fler bekanta i helgen, vet dock inte så mycket information där heller.



Hoppas ni får en go helg. Kan säga redan nu att de inte kommer bli någon bloggning om de inte kommer något fint MMS. Nätet är segt nu (klivit över mina 20GB för denna månaden) så känner inte för att kämpa med några bilder, lär bara bli irriterad ;)
PÖÖÖÖÖÖSSS!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!