14 dygn 23 timmar 20 minuter


YEAH!!
Nu är det "bara" typ 15 dygn kvar tills jag stämplar ut för semester! :D SKA BLI SÅ SKÖNT! Längtar som en gris!!!! Alla andra har antingen redan haft sin semestet eller har presis börjat den. Kännes som att någon håller mig på halster haha. 

Har dock läst väldigt många bloggar genom åren där de skrivit ut att de ska på semester resa och så har deras hem blivit ränsade. Så jag kommer inte att berätta om jag ska eller när jag ska åka någonstans. Det kommer ni få veta i efterhand och jag kommer att uppdatera väldigt sällan överhuvudtaget på min semester så jag hoppas att ni har överseende med detta :)

Kyss på knät !



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!