Weekend

Denna helgen har varit hektisk men skoj :)

I fredags var de bara Samuel och jag hela dagen ♥ Jag hade tagit ledigt och efter att jag plockat upp en sak for vi till Gekås och köpte lite alla möjliga saker! Jag köpte bla. lite parfym, träningskläder och lite prylar till Stella. Samuel köpte också lite "bra att ha" -saker som tex kallingar. Vi köpte även lite saker till lägenheten, däribland en as snygg tavla som Samuel hittade :)

I går passade jag på att leka med lise, vi hade as skoj!! :D Hittade massa saker, jag som bara skulle kolla lite ;) haha. Kanske lägger upp lite bilder på mina snygga nya fynd, Samuel tyckte jag köpt kläder med stil och det är för mig det viktigaste ♥
De var även en grupp killar som spanade in oss (läs; Lise) :P Dom stirra så mycket att jag trodde deras ögon skulle ploppa ut hahahahah!!! Det blir så när man är så slående snygga som vi ;) (läs; Lise).

På kvällen träffade vi Kinna paret, Christian och Theres :) Riktigt nice! De bjöd på riktigt flashig middag och trevligt sällskap! Efter middag och lite dans blev det ytterligare party på bowlingbanan. Jag gjorde riktigt bra ifrån mig ;) Men Christian vann som vanligt första, jag andra dock :D men vet inte om de räknas i och med att hela spelet inte var klart och Samuel slog en snygg sista strike på slutsignalen! :P

Mellanlandade i lägenheten för att sedan fara vidare till Garaget (!?!), som var helt okej (inte mycket folk och helt ok musik!) fram tills en fd. nazist tyckte han va stencool med sin hipp hopp musik om vargar hahaha!! Då dog hela stämning!! :P

IDag blir det ett ärende som gör mannen i huset nyfiken hehe. Senare ikväll ska vi nog elda lite skräp och bara ta de lugnt :P Men nu kallar crosstrainern (orkar man köra idag??? hahhaha!?)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!