JAAA!!!

Såg precis detta på Michaelas blogg !! Måste tipsa er och själv överväga om jag ska delta och i så fall med vad. Mina tankar irrar omkring och jag skulle helst av allt vilja låna min systers hund Hilmer eller min (läs; pappas) kisse Libra för de har sådana personligheter man bara älskar och som strålar väl på bild. Men vi får se, har ju en tidsgräns och jag måste utveckla mina tankar, sen måste jag få tillåtelse :P

Vill du delta?

Tävlingskriterier
• Du ska vara mellan 7-24 år gammal
• Bilden får tas med valfri kamera
• Bilden ska innehålla ett eller flera djur
• Bilden ska utspela sig i naturen
• 1 bidrag/ person
• Skicka ditt bidrag och personuppgifter (namn, adress, telefon, ålder)
till [email protected] senast den 17 april 2011



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!