Kommentarer

Jag älskar att få kommentarer :)
Det gör det skitskoj att blogga! Men måste bara säga att jag inte vill se denna typen av denna kommentarer. Den gör mig bara upprörd. Vill du länka mig, länka mig för att du tycker det är kul att läsa min blogg eller för att du gillar mina bilder. Fråga inte sånt här :)


Fick direkt efter detta 3 nya liknande kommentarer !
Ni är fina som tycker om min blogg, men undvik kommentarer där ni ber mig länka er eller liknande då detta för mig gör det mer frånstötande att äns kolla in eran.



Postat av: Mia

Men hej vill du bli länkad av mig? JAg har typ 10 läsare om dagen... hahhaha XD va tvungen bara ;) sorry :D hehe ah.. :PP

2011-12-05 @ 19:28:24
Postat av: jag igen(maria)

förstår dig (för att vara lite seriös här då) folk som skriver så vill ju bara ha läsare till sin blogg liksom hellere att folk läser ens blogg för att dom faktiskt gillar den. å så vill man kanske inte att hela världen ska läsa heller :) iaf inte jag :P oj lånmg kommentar haha Kramis<3

2011-12-05 @ 19:29:50

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!