Frukost mjölk

Nu sitter jag här, min sista arbets morgon innan semesten startar och bara vill att timmarna ska gå fort idag! I morgon börjar vårat semester äventyr så jag ska göra några tidsinställda inlägg till er så ni inte känner att jag glömt bort er :) Har väl inte varit så ordningsam uppdatering de sista (har nog gått i dvala nu när sommaren varit här, hellre ute än inne när solen skiner).




SEN måste jag bara säga en sak till alla er där ute som gör mig så ********* glad :D Jag gillar verkligen inte sport, undvek gympan i skolan så mycket jag kunde (men mest pga duschen som va så äcklig och kall). MEN sen 2010 har jag faktiskt försökt hitta en aktivitet jag gillar, mest för att bygga upp muskler till ryggen. Ska dock erkännas att jag de senaste åren gått upp i kroppsmassa. (Träffade Samuel, blev lycklig och han gödde mej ;P ). Har försökt träna mig i form på min crosstrainer, funkar väl men man ska nog inte bara träna den om man vill att något "ska hända". Så därför skaffade jag min abdoer twist. men den va bättre för Samuel än för mig. NU har jag hittat min träning!! Zumba!!!!! Det har fått mig att äta bättre (då jag blir hungrig oftare och inte lika sötsugen) och jag har muskler på min mage jag inte visste fanns!!!!!!!!?! Ökat i vikt har man väl gjort men kroppsmassa har minskat, fettet är mindre. Mitt mål nu mera, är som jag sagt till Samuel, att jag ska komma i mina favoritbyxor igen (och en klänning jag nyligen köpte som är en storlek för liten)!! Hade precis köpt dom när jag och Samuel blev tillsammans, har inte använt dom så mycket pga ovälkommen kroppsmassa. Jag försöker väl vara realistisk, målet är att jag ska komma i dom innan snön faller ;) Så har väl några månader på mig att krympa någon storlek. I min familj växer röven snabbare än magen haha.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!