Så fruktansvärt ...

.. trevligt! Det är vad vi har haft på kryssningen vi va på i helgen. Det har varit allt från intressant till sjukligt underhållande. Åkte med ett helt fantastiskt gäng positiva och öppna människor som made the weekend what it was! Är så sjukt glad över att de va just dom och inga andra som följde med för det hade verkligen inte blivit samma sak ❤ tack till mina finaste människor!!!

De som följde med mig va med; syster Alma, Samuel, Malin, Krister, Picko och Sara !

P.s. Här följer två bilder på mig och Samuel från resan ❤



Postat av: Picko

Nu blir jag nästan rörd. :)

2012-06-09 @ 15:24:24

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!