När kärleken är som starkast!

Vi har haft en jättebra och rolig helg!! Vi har kört cross, bil, varit på olika ställen för att hälsa på, kollat på natt bio och haft familjemys 💜

Tack fina flickor för att ni finns och tack finaste Lola (Mia) för att du inte anmäler min kära sambo för vårdslöskörning av monkey 😉 Hoppas benet ditt blir bra snart och att lila känns som ett självklart val 💜💜💜💜

Puss på er !

D.s. Snart blir det kryssning 😁😃😝



Postat av: Mia

Mitt knä är snart lika lila som mitt hår ;) Fast mer åt svart haha. Men gör inte så ont, iaf inte om jag håller det stilla. Mitt eget fel att jag trilla, sånt som händer bara.



TACK för helgen <3 Det var lika mysigt som det alltid bruakr vara! Måste bara säga det att jag är väldigt glad att vi har fått så bra kontakt nu. Ni är värdefulla för mig <3 KRAM :)

2012-05-07 @ 19:45:19

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!