Träning

Tränat som en gris den senaste veckan. Har ju legat lite efter då julen varit och direkt efter de blev jag sjuk och inte vågat anstränga mig för mycket då jag inte velat göra det värre. Så tränade Zumba måndag och onsdag, sprang på tisdag, torsdag och lördag. Idag körde jag ytterligare ett Zumba pass, skulle gjort det igår men det blev inte av då vi hade besök + att när jag kastat ut boysen för att köra lite så tittade Malin förbi och det skar lite i hjärtat att kasta ut denna trötta tös!
Zumba är kul när man hänger med i rörelserna ;)
Annars blir man nästan bara frustrerad. Men det är skoj.

Två arbetsdagar denna veckan, sen blir det sälen :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!