A sign?!

Har massa bilder jag vill visa er just nu, men jag kan inte!!! :(
Har inget Photoshop och alla bilder är i Raw..
Men tänkte i alla fall ge tecken på att jag andas!

Nästa vecka blir det fjällen för min del.
Ska bli riktigt spännande att se hur det går för ryggen. Var några år sedan jag åkte också så det kan också bli lite intressant att se. Är lite orolig för en ryggvärk. Men det ska nog bli bra. Behöver ju inte äns åka skidor om det skulle bli krångel med ryggen, ska bara bli gött att komma iväg lite. Kan säkerligen lura Sandra att stanna inne hos mig så Samuel och Erik kan åka en dag själva !
Puss på er :)


Postat av: Mia

Härligt! Hoppas resan blir toppen <3

2012-01-13 @ 20:06:04

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!