Till världens finaste Maria ♥

Firade Maria i lördags, här har ni lite bilder från händelsen! :)
Enjoy!!
Här har tösen precis möts av ett hav av balonger! (ursäkta kvalitén men reaktionen var klockren)
Samuel roar sig med balongerna och Hanna står spänt och väntar på sin kära syster!
♥♥♥
Här har vi tåRtan jag var med och bidrog till.
Tycker bilden blev i en hiskeligt bra kvalité :)
Efter tåRta blev det bowling.
Jag glad som tusan tog inte så många bilder under den visiten ;)
Har har vi hela syskonskaran så som den ser ut idag.
Kanske kommer fler med tiden :)
Vem vet?! ♥


Postat av: Mia

Åååh! Det var så kul<3 TACK ännu en gång <3<3

Världens finaste Ella :D <3

2012-02-02 @ 16:48:36
Postat av: Trulls

Lite sent att jag såg bilderna nu men men ..;)) Den bilden på mig (inte i köket) men den andra gillade jag skarpt :):) Skulle man kunna få den?? Kram<3

Svar: Kan du få :)
Elin Leicht

2012-11-23 @ 09:49:55
URL: http://hannagutte.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!