Innehållet..

För att vara första gången som jag fotar en produkt så tycker jag att det gick riktigt jävla bra ;) Stressa dock med 4:de bilden, så är inte helt nöjd med den. Samuel höll på att gå innanför dörren och ville att han skulle se och läsa om mina inköp här hehe.
Hope ya all like it ;)

För er som inte förstår vad det är som jag har köpt så är det en mini studio för produktfotografering och WEN hair care. Har tittat jättelänge på studion, skulle köpt den till mig själv i julklapp.. (vilket eg. inte är hela sanningen för de skulle faktiskt Samuel göra men man kan inte hålla sånt hemligt för mig vilket slutade med att Samuel försökte lura mig att han inte skulle köpa de vilket gjorde att jag köpte den men sen blev de massa betalnings strul.. bla bla bla bla bla från morgon och till kväll är det bara bla bla bla). Nu har jag den i alla fall Ö.Ö
Och hårprodukten köpte jag mest pga mitt torra slitna hår. Ska se om den funkar, gör den inte de efter 60 dagar kommer jag retunera skiten ;)
Puss på er!


Postat av: Mia

Det ser riktigt proffsigt ut ! :)

hoppas den hjäälper mot ditt hår :))

2012-02-07 @ 21:24:02
Postat av: Alma

Om det inte funkar så testa antingen Loréals Absolute Repair eller Tigi Bed Head Moisture Maniac. Dem är toppen!



Fast om Wen funkar får du gärna säga det med.

2012-02-08 @ 09:38:32
URL: http://svartlistad.webblogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!