Hemmakväll

Ikväll blir de film/Hemmakväll med massa godis och cola ;) Nä inte massa men lite ?! De hade "rea" på godis, 29:-/kg. Alla gick som tokiga, barnen var de ända som inte trängdes haha. Jag rycktes med i stämningen kan man ju säga. Gick lös och tog allt jag tyckte va gott, tänkte inte på att påsen växte förrän handen vek sig. En hyfsat stor godispåse i rabbat är inte fel !

Nu ska jag vila min arma rygg, konkat runt på möbler och frusit massa så nu (efter min varma dusch) ska jag lägga mig ner i soffan, intar fosterställning, och vänta på att Samuel kommer hem så vi kan börja vår filmkväll !


Puss på er!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!