Utvärdering

Jag kan väl börja med att säga att den där muskelavslappnande inte lättade smärtan de minsta😖 spelade inte någon roll även om jag följde upp var 4:de timmma.

Den smärtlindrande hjälpte, började med en tablett men efter en timma så fick jag ta en till för att kunna somna. Nu idag känner jag mig bakis! Har sovit riktigt gott, men undrar om de är värt de då jag sitter här och mår väldigt kasst. Hade faktiskt ställt klockan på att gå till jobbet, men de kändes inte riktigt som om jag skulle kunna köra truck idag. 😥

Får se om jag verkligen behöver ta inatt annars tänker jag undvika, eller bara ta en. Försvinner bakfylle känslan så ska jag försöka träna lite idag.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!